Half-Life 2
Dodane przez im0 dnia Marca 02 2007 18:46:25
Uruchom gr? z parametrem: -console
(na przyk?ad: C:\Half-Life 2\hl2.exe\" -console).

Podczas gry naci?nij klawisz [~], aby wywo?a? konsol? oraz wpisz jeden z poni?szych kodów:

Uwaga: Mo?e si? zdarzy? tak, ?e przed wpisaniem innych cheatów konieczne b?dzie wpisanie kodu sv_cheats 1.


god - God Mode

impulse 101 - wszystkie bronie

notarget - przeciwnicy ignoruj? gracza

noclip - wy??cza Clipping Mode

give [przedmiot lub bro?] - dostajesz [przedmiot lub bro?] (listy poni?ej)

map [nazwa mapy] - ?aduj? map? [nazwa mapy] (lista poni?ej)

maps - lista map

buddha - zmniejsza punkty ?ycia

infinite_aux_power - nieograniczona energia dla kostiumu

hurtme # - zadanie # (wstaw warto??) obra?e?

developer # - tryb developer (za # wstaw 0, 1, 2)

impulse 82 - dostajesz jeepa

ch_createjeep - dostajesz samochód zwiadowczy

ch_createairboat - dostajesz Airboat

npc_kill - zabija wszystkich NPCtów na wybranej lokacji

+mlook - w??cza/wy??cza Mouse Look

viewmodel_fov # - ustawia rozmiar noszonej broni

cl_drawhud 0/1 - poka?/ukryj HUD

cl_enablehud 0/1 - poka?/ukryj HUD

cl_showfps 0/1 - poka?/ukryj FPS

npc_create - tworzy bohatera niezale?nego

npc_create_aimed - tworzy bohatera niezale?nego

picker - tryb Picker

setpos [koordynaty] - przenosi do okre?lonej pozycji

sv_gravity # - ustawia grawitacj?

sv_stopspeed # - ustawia minimaln? pr?dko??

sv_friction # - ustawia World Friction

dsp_explosion_effect_duration # - ustawia d?ugo?? eksplozji

sv_soundemitter_filecheck - raport odno?nie brakuj?cych plików .WAV

mat_yuv 0 - ?



Lista broni:

weapon_alyxgun
weapon_ar1
weapon_ar2
weapon_bugbait
weapon_cguard
weapon_crowbar
weapon_extinguisher
weapon_flaregun
weapon_frag
weapon_gauss
weapon_hopwire
weapon_iceaxe
weapon_physcannon
weapon_physgun
weapon_pistol
weapon_rpg
weapon_shotgun
weapon_smg1
weapon_smg2
weapon_stickylauncher
weapon_stunstick
weapon_thumper
weapon_sniperrifle
weapon_rollerwand
weapon_molotov
weapon_manhack
weapon_immolator
weapon_irifle
weapon_slam
weapon_hmg1
weapon_cubemap
weapon_binoculars
weapon_ml
weapon_brickbat



Lista przedmiotów:

item_box_buckshot
item_box_mrounds
item_box_sniper_rounds
item_box_srounds
item_healthkit
item_battery
item_suit
item_ml_grenade
item_ar2_grenade
item_healthvial


Lista map:

d1_canals_01
d1_canals_02
d1_canals_end
d1_tempanals_02
d1_town_01
d1_town_02
d1_town_03
d1_town_04
d1_town_05
d1_trainstation_01
d1_trainstation_02
d1_trainstation_03
d1_trainstation_05
d1_under_01
d1_under_02
d1_under_03
d1_under_04
d2_coast_01
d2_coast_02
d2_coast_03
d2_coast_04
d2_coast_04_dx60
d2_coast_05
d2_coast_06
d2_coast_07
d2_coast_08
d2_prison_01
d2_prison_02
d2_prison_03
d2_prison_04
d2_prison_05
d3_c17_03
d3_c17_04
d3_c17_05
d3_c17_06a
d3_c17_06b
d3_c17_07

OPIS GRY:
Sequel wy?mienitej gry akcji/FPP „Half-Life” z roku 1998. Za jego stworzenie odpowiada ten sam producent, co w przypadku cz??ci pierwszej, tj. zespó? Valve Software, za? w pracach nad scenariuszem bra? udzia? Marc Laidlaw, cz?owiek któremu w g?ównej mierze zawdzi?czamy oryginaln? fabu?? jedynki. Akcja tej cz??ci rozgrywa si? nied?ugo po wydarzeniach, w których uczestniczyli?my poprzednio i umiejscowiona jest w fikcyjnym mie?cie „City 17” po?o?onym gdzie? we Wschodniej Europie. Miasto to zosta?o najechane przez hordy najró?niejszych, pozaziemskich potworów i obcych. Gracz ponownie wciela si? w posta? Gordona Freemana (bohatera oryginalnego „Half-Life’a” teraz pracuj?cego dla sekretnej rz?dowej agencji - prze?o?onym Freemana jest G-Man), a jego zadaniem jest przeciwstawnie si? agresorom.

Akcja gry poprowadzi gracza przez 12 rozbudowanych etapów umiejscowionych w ró?norodnych lokacjach, w tym na przedmie?ciach miasta „City 17”, w wi?zieniu, w porcie morskim, a nawet na pok?adzie lodo?amacza. Wed?ug autorów tryb jednoosobowy „Half-Life 2” gwarantuje ??cznie 40 godzin rozgrywki (po oko?o 3-4 godziny na ka?dy poziom). Podczas przygody natkniemy si? na „starych znajomych”, potwory zwane „Headcrabs”, a tak?e z obcych „Xen”, lecz tym razem niektórzy przedstawiciele tych drugich pomog? naszemu bohaterowi. Bardzo istotn? rol? w grze pe?ni partnerka Freemana, Alyx Vance (posta? nie grywalna).

„Half-Life 2” korzysta z nowego silnika graficznego o nazwie „Source”. Minimalne wymagania owego enginu to procesor z zegarem 700MHz i karta grafiki 3D zgodna z DX6 (Riva TNT), za? rekomendowane to procesor z zegarem 2GHz i kart? graficzn? GeForce4. Tytu? ten wykorzystuje równie? specjalny silnik deformacji ?rodowiska, podobny do tego wykorzystanego po raz pierwszy w Red Faction, aczkolwiek bardziej zaawansowany, dzi?ki czemu niemal wszystkie elementy otoczenia mog? ulec uszkodzeniu lub zniszczeniu, a takie przedmioty jak zwyk?a stalowa krata czy krzes?o, u?yte w charakterze os?ony lub broni.

Dzie?o panów z zespo?u Valve Software prócz gry w trybie single player, pozwala tak?e na rozgrywk? wieloosobow? za po?rednictwem sieci lokalnej i Internetu. Twórcy zaimplementowali tak?e edytor „Hammer”, pozwalaj?cy na samodzielne tworzenie modów czy map do gry.