Baldurs gate - Tales of the sword coast
Dodane przez Szwagier dnia Stycznia 31 2007 09:14:41
Odszukaj plik Baldur.ini w katalogu z gr? i po Program Options wpisz has?o Debug Mode = 1. Zapisz zmiany, uruchom gr? i przyci?nij CTRL+Spacja. Wówczas pojawi si? konsola, w której dzia?aj? kody (nie zawsze dzia?aj? razem, wi?c nie stosuj wszystkich na raz):

CLUAConsole:AddGold(xxx) - xxx sztuk z?ota

CLUAConsole:CreateItem(yyy, xxx) - xxx sztuk przedmiotu yyy:

bow17 - Longbow +2
bow18 - Shortbow +2
leat08 - Studded Leather +3:Shadow Armor
plat05 - Full Plate +1
ring07 - Ring of Protection +2
ring08 - Ring of Wizardry
shld04 - Medium Shield +1
shld06 - Large Shield +1
shld17 - Buckler +1
brac14 - Bracers of Defense AC 4
chan06 - Drizzt\'s +4 Chainmail
clck02 - Cloak of Protection +2
halb03 - Halberd +2
hamm08 - War Hammer +2
helm04 - Helm of Defense
slng03 - Sling +3
staf08 - Martial Staff +3
sw1h09 - Short Sword +2
sw1h40 - Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)
ax1h03 - Battle Axe +2
belt06 - Girdle of Hill Giant Strength
boot01 - Boots of Speed
sw1h49 - Ninja-To +1
sw2h09 - Warblade(2-H sword +4)
CLUAConsole:MoveToArea(xxx) - przenosi ci? do okre?lonego punktu:

Astral Prison = AR0516
Asylum Dungeon = AR1512
Bodhis Dungeon = AR0801
Bridge District = AR0500
CityGates = AR0020
Cult of the Unseeing Eye = AR0202
De\'Arnise Hold = AR1300
Demon Outerworld = AR0414
Docks District = AR0300
Domain of the Dragon = AR1201
Druids Grove = AR1900
Temple District = AR0900
The Nine Hells = AR2900
Trademeet = AR2000
Umar Hills = AR1100
Waukeens Promenade= AR0700
Government District = AR1000
Graveyard District = AR0800
Planar Sphere = AR0411
Rift Dungeon = AR0204
Slums District = AR0400
Suldanesslar = AR2500

CLUAConsole:SetCurrentXP(xxx) - punkty do?wiadczenia dla danej postaci

W niektórych wersjach gry naci?ni?cie CTRL+Shift+8 wzmacnia posta?